Pidemmästä aikaa taas päästiin tokoilemaankin asti, päivällä ei ollutkaan agilitytreenejä, joten ei ollut hyvää tekosyytä jättäytyä pois toisista treeneistä. Tokoilu olikin mukavempaa kuin taas muistikaan, etenkin kun koira oppii ikän kuin itsestään juttuja ;). Tokohyppy oli päivän riemunaihe, Hemi osaa jo hakeutua paremmin yli ja melkein kuin käskystä (vähän meinaa varastaa sinne ilman käskyä) ja jää toiselle puolelle seisoa napottamaan aivan kuin oikeassa liikkeessä! Seisomistaesteen takana minä en ole edes kerennyt opettaa ja no eipä tuota koko estettä olla kokeiltu ties miten pitkään aikaan.

Irtipito onnistui taas melko huolettomasti treeneissä, (hienoa Hemi!), paikallaan makuu onnistui hienosti, tosin jaoin sen 2 minuuttia kolmeen eripituiseen palaseen.

Pysähtymistä liikkeestä treenattiin ihan perusteista, minä peruuttelin edessä pitäen koiraan kontaktia ja käskytin pysähtymään. Hyvin meni niin, mutta kun pistin pysähtymään ikään kuin seuraamisesta, se ei enää onnistukaan, palatkaamme siis takaisin päin koulutuksessa. Maahan menoa harjoiteltiin samalla taktiikalla ja siinä Hemi on vieläkin hidastelee aavistuksen, mitähän siihen keksisi.. Leikin yhteydessä on koittanut saada nopeita maahan menoja, mutta tuntuu vaan hidastuvan, kun Hemi epäilee mun selvästi suunnittelevan jotain aivan kamalaa sen pään menoksi.. Mun koira näkee heti, jos mulla on jotain suunnitelmia..hyviä tai pahoja.