Tänään oli Varkaudessa mätsäri ja tietenkin sinne piti mennä kokeilemaan onneaan.. ja onnellinenhan minä olen, kun Hemi meni niin hienosti minun kanssa. Saatiin punainen nauha, sijoille ei kuitenkaan päästy, mutta hällä väliä :)

Tämänkertainen opetus oli, että kun itse löytää sen sopivan vireen, kyllä se koirakin innostuu sekä että pidä koiras kaukana muista.. tai ainakin niin, ettei se saa päähänsä alkaa pitää jotain rähisemisen arvoisena.. se rähinäkaveri voi tulla vaikka kehässä heti teidän perässä. Hemi päätti olla pitämättä yhdestä mäyräkoirasta ja yritti sille hieman huudella punaisten kierroksella kehässä, ei kuitenkaan kovinkaan paljoa (niin vähän ettei se minun onnea latista yhtään)..

Olin jo innokkaana ilmoittautumassa MEJÄ kurssille mukaan, mutta kun olin lähettänyt ilmoittautumisen tajusinkin, että Kuopion näyttely on samana viikonloppuna. Nyt sitten pitää pohdiskella kovasti, kumpi olisi mukavempi aktiviteetti sille viikonlopulle, perjantainahan kuitenkin kerkeisin käydä Kuopion näyttelyssä yhden päivän. Voihan se olla, ettei sinne kurssille sovi enää ja se ratkeaa sillä. Sitten kyllä harmittaa, jos kurssi perutaankin ja meille menee näyttelykin sivun suun.