Viime harjoituksissa ollaankin harjoiteltu valssaamisen jaloa taitoa, mikä ei nyt oikein mene mulla ohjauksen puolesta putkeen ja hemillä ainakin viimeksi kärsivällisyys oli aika olematonta.. Kuitenkin Hemi on parantunut huimasti siihen nähden, että sitä voi pitää oikeasti jo irti siellä kentällä, ei ole tarvetta lähteä huitelemaan jonnekin muualle muiden koirien luo.

Eilisissä harjoituksissa se jopa alkoi komentamaan minua tai sitten jahtaamaan jalkojani sarjoja tehdessä, jotain se mulle räkytti. Hemi ilmeisesti hämääntyy mun toheloinnista ja ei sitten osaa/tajua kääntyä minun kohdalla eri suuntaan toiselle esteelle.. Tai sitten minä olen vaan niin hidas, kun toinen kiitää salamana siellä radalla. Oikeasti, sen perässä saa juosta kovaa. Putkikin meni viime harjoituksissa hyvin :) Oikeastaan sillä ei ole nyt mitön ongelmallista estettä, kaikki menee mielellään ja vauhdilla, mutta saas nähdä kun kasvatetaan vaikeutta.